Otázky & odpovědi 2.0 (13/12/17)

  • Poskytují dosud nenasazené modely/oddíly karty Zdrojů?
    Ne.
  • Kdy končí působení různých Schopností a Herních efektů?
    Není-li uvedeno jinak, na konci kola (End Phase).
  • Může se Velitel armády (army commander) připojit k jinému oddílu?
    Ano.
  • Co je to „movement action“?
    Každá akce, při které se model hýbe (Walk, Charge, Run + zvláštní).
  • Může model, který je v oddílu jediný, provést akci Sentry?
    Ano (zaokrouhluje se vždy nahoru).
  • Co všechno se považuje za Schopnost?
    Viz oddíl 2, jen Schopnosti uvedené v oddílu 7, specifické Schopnosti modelů a armád a Schopnosti zbraní.
  • Lze pomocí Schopností, které ignorují postihy k RS, ignorovat postih za akci Rychlopalba (Rapid Fire) nebo snížení RS na polovinu?
    Ano.
  • Když některá Schopnost znemožňuje použití jiných, pro které to platí ?
    Všechny s výjimkou negativních (jako Brainless).
  • Když se model automaticky vzpamatuje z následků Zalehnutí/Rozprášení, musí stále na začátku aktivace oddílu použít AP(1)?
    Ano.
  • Když model dostane Zásah se Schopností „Plyn“ a nemá CON, co se stane?
    Používá standardní A (ale ne IA).
  • Když model ke střelbě nepotřebuje LOS, ignoruje postihy RS za Kryt (cover)?
    Ano.
  • Lze střílet na/úmyslně pokládat šablony přes vlastní modely?
    Ne.
  • Může model Vázaný v boji (engaged) vystřelit?
    Ne.
  • Když je Odvolán (recall) model Vázaný v boji, bude cílem Volného útoku (free slash)?
    Ne.
  • Jsou testy IA testem A (pro účely Herních efektů)?
    Ano, ALE lze je skládat vždy, i když efekt testy A znemožňuje.
  • Lze se psychickým silám (D) bránit?
    Ne.
  • Jaký je R psychických sil (D), není-li uvedeno?
    18“.
  • Platí pro Pohyb v boji (melee move action) zvláštní pravidla typu vozidla?
    Ne, ta platí jen pro běžnou akci „Pohyb vozidla“.
  • Odhalí jeden žeton Plížení (Stalk ) jiný, když se dostane na 6“ od něj?
    Ne.
  • Berou se modely skryté pod Žetony Plížení jako v Záloze?
    Ne.
  • Lze kombinovat nestandardní způsoby nasazení?
    Jen je-li to uvedeno.
  • Když se oddíl používající nestandardní způsob nasazení (Stalk, Rapid Deployment) rozmístí do prostoru krytého pastí (trap), spustí ji tím?
    Ano, po umístění modelů si vlastník pasti zvolí zasažený model v dosahu, pokud past nespustí, zvolí jiný…
  • Lze vykládat karty na modely Záloze (reserve)?
    Ne.

Bauhaus

  • err. Vorreiter: Dirt Cloud: Tento model získá Schopnost Hard to Hit(+X)…
  • Berou se Juggernauts jako Hussars (např. pro účely Schopností Maršála/Kapitána)?
    Ano.

Cybertronic

  • Mohou Voltigeurovy Drony ovládat části stolu?
    Ano.

Brotherhood

  • Může se Elite Fury Guard připojit k Sebastianu Crenshaw, když je Velitelem armády?
    Ano.

Dark Legion

  • Co se děje s Undead Legionnaires vytvořenými pomocí psychické síly Portal of Undeath?
    Viz pravidlo „Proměna“ (‚Turn‘) v kapitole 2.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

EnglishDeutschPolskiEspañol
Kalendář akcí