Kampaň byla 27.10.2017 UKONČENA

pokud máte zájem můžete si přečíst příběh , který vznikal dle výsledků hráčských bitev zde – http://www.wzr.cz/akce/kampan/pribeh-kampane/

Tato kampaň je příběhová, to znamená, že více než na desítky stran zvláštních pravidel a scénářů se bude soustředit na vyprávění příběhu, který bude s jejím pozadím a především výsledky spjat. Z toho důvodu může být „kampaňovou hrou“ téměř každá vaše bitva (viz dále).

Trvání a termíny:

Kampaň je naplánovaná na 6 kol, každé kolo potrvá přesně kalendářní měsíc (výjimkou bude hned první kolo, které bude z důvodu pozdějšího spuštění kampaně o týden kratší), pro hry a hlášení výsledků ale budete mít pouze 3 týdny (v květnu jen 2 týdny) a 6 dní, tj. vždy do půlnoci 27. dne v měsíci (zbývající čas bude využit k dotvoření příběhu s přihlédnutím k aktuálním výsledkům kampaně).

Kampaň startuje (v pondělí) 8. 5. 2017 a potrvá do 27. 10. 2017.

Zapojení do kampaně, kampaňové hry a použité armády:

Zúčastnit se kampaně může každý, kdo v době jejího trvání odehraje alespoň jednu hru WZR. Není potřeba žádné registrace. Ani není nutné, aby hráč odehrál hru v každém kole kampaně, tedy každý měsíc.

Nebude-li v popisu konkrétního kola uvedeno jinak, jsou veškeré detaily bitev, které v rámci kampaně hrajete (bodový limit, volba mise, hra s kartami či bez), zcela na domluvě mezi oběma hráči. Pro průběh a vývoj kampaně je důležitý jen výsledek (viz dále).

Hráči během kampaně také nemusí používat jen jeden „národ“.

KARMA

Principem kampaně je prostřednictvím vítězstvi ve hře ovlivnit „karmu“ sluneční soustavy a tím vývoj příběhu. Karma představuje souboj sil Světla a Temnoty o duši samotného lidstva. Znázorňuje ji poměr dvou škál od 0 do 100, kde první hodnota znázorňuje moc Temnoty, druhá naopak sílu Světla.

Tento poměr je na začátku kampaně pevně stanovený na 50:50. Každé vaše vítězství ho ale přikloní o 1 bod na tu, nebo onu stranu.

Když bitvu vyhraje armáda Bratrstva, přikloní se karma ku Světlu (změní poměr o -1:+1).

Když bitvu vyhraje armáda Černé legie, přikloní se karma ku Temnotě (změní poměr o +1:-1).

Když bitvu vyhraje armáda libovolné korporace, může si její hráč zvolit, kam karmu přikloní – chamtivost, bezohlednost a honba za ziskem často nahrává nepříteli.

Hlášení výsledků

Aby vaše bitva měla na kampaň nějaký dopad, je pochopitelně nutné výsledky nahlásit. Pro tento účel je na www.hofyland.cz vyčleněný klub #37306 věnovaný kampani, nebo můžete výsledky zasílat e-mailem na adresu kampan@wzr.cz. Výsledky vždy nahlašuje hráč, který hru prohrál(!!!) a uvede: jméno/nick soupeře a změnu karmy (v závislosti na soupeřově armádě buď mandatorní, nebo jeho volbu) ve formátu Světlo/Temnota +1.

Karma bude aktualizovaná vždy na úvod každého herního týdne (tj. 4x za kolo), budou započítány veškeré změny nahlášené do 18:00 předcházejícího dne. Změna karmy bude oznámena v klubu, její stav bude také možné sledovat na www.wzr.cz.

karmaVliv karmy na hru

Stav karmy má na hru vliv v podobě možnosti opakování hodu (reroll). Počet a způsob těchto opakování závisí na konkrétní hodnotě (viz dále). Ani s pomocí karmy ale není možné opakovat již jednou opakovaný hod!

Interval 48-52: tato hodnota (Světla i Temnoty) neumožňuje žádné opakování hodu.

Intervaly 40-47/53-60: tyto hodnoty (Světla i Temnoty) umožňují každému hráči jedenkrát za hru opakovat libolný hod jednou kostkou.

Interval 61-80: pokud má uvedenou hodnotu Světlo, získají tyto výhody hráči Bratrstva; pokud Temnota, platí pro hráče Černé legie. Hráč odpovídající armády může třikrát za hru opakovat hod jednou kostkou; má také možnost jako jedno z těchto opakování donutit soupeře k opakování hodu jednou kostkou, který právě provedl. Hráči jiných armád nárok na opakování nemají, pro korporace ale platí zvláštní pravidla uvedená níže.

Interval 81-100: viz výše, ALE hráč odpovídající armády má možnost všechna tři opakování vynutit na soupeři.

Korporace a hodnoty 61+: není důležité, zda uvedenou hodnotu má Světlo nebo Temnota, korporace mohou všechna opakování, tak jak jsou popsaná výše, využít, jako by byly ospovídající armádou; v takovém případě ale po svém vítězství musí přiklonit karmu na tu stranu, která je aktuálně ve vedení.

Příklad: Stav karmy je 74:26, tedy lépe pro Temnotu. Hráči Černé legie mají možnost tří opakování za hru, jedno z nich mohou vynutit na soupeři. Hráči korporací mají na výběr: buď žádné opakování, nebo tři (jedno z nich vynutitelné na soupeři), ale pokud v takovém případě hru vyhrají, musejí karmu posunout dál ku Temnotě!

 

PRŮBĚŽNÁ UPŘESNĚNÍ:

– pokud se střetnou dvě armády Bratrstva nebo Černé legie, dojde k vesmírnému paradoxu;
– o změně karmy po takové hře rozhoduje hod kostkou (vítěz před zraky poraženého): 1-10 = Světlo +1, 11-20 = Temnota +1

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

EnglishDeutschPolskiEspañol
Kalendář akcí